بسم الله الرحمن الرحیمچرا اینهمه مبارزه میکنند؟روز عاشورا روز استقامت، صبر، شهامت، ایثار و شهادت است. زیارت عاشورا بیان کننده ی تولی و تبری است. میگویند: شهادت یعنی خودکشی و خشونت؛
دشمنان اگر بخواهند شهادت را بردارند باید یک جوری
عوام فریبی کنند. چون میدانند اگر شهادت را بگیرند آنوقت هر برنامه ای داشته باشند میتوانند پیاده کنند . وقتی با معرفت میخوانیم إِنِّی سِلْمٌ لِمَنْ سَالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حَارَبَکُمْ یعنی من میخواهم باشما باشم سلم شما باشم با امام حسین علیه السلام باشم. در اینصورت این امام های بدلی دیگر نمیتوانند افراد را منحرف کنند.آن ادعایی که فرعون و فرعونیان زمان میکنند برای خدایی (منم که روزی میدهم...) وقتی مردم معرفت نداشته باشند منحرف میشوند. اگر معرفت نباشد نمیفهمند. معجزه حضرت موسی علیه السلام با کاری که سامری کرد فرق دارد، ولی نمی فهمند. میروند دنبال سامری و نمیفهمند آن صدا و گوساله با کار حضرت موسی فرق دارد. تشخیص این دو مطلب از هم بینش و شناخت میخواهد. اینها که گفتند ما خشونت نداریم، حمله کردند و شهرهای ایران را گرفتند. ماه رمضان در نماز جمعه ریختند سر حزب اللهی ها و با پنجه بوکس و... بچه را با زبان روزه زدند. کسی که مطیع شما (امام معصوم) باشد مطیع خداست و اگر معرفت باشد، باطل ها با هر لباس حقی وارد شوند نمی توانند گمراهش کنند. اینکه به آقا امیرالمؤمنین علیه السلام گفتند حق باشماست یا ام المؤمنین؟ چون حق را نمی شناختند. آقا به او فرمودند: حق را بشناس.حق را بشناس یعنی چه؟ یعنی اینکه بفهمند این آقا ولی خدا و حجت خداست. با این شناخت دیگر هر کسی در مقابل آقا بایستد و شمشیر بکشد می دانند که قتلش واجب است.دانش خیلی هست ولی بینش نیس بیانیه جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی (اقدام)...
ادامه مطلبما را در سایت بیانیه جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی (اقدام) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: پنجشنبه 14 مهر 1401 ساعت: 9:05