بسم الله الرحمن ارحیم
امام صادق علیه السلام:
اَلْبَنَاتُ حَسَنَاتٌ وَ اَلْبَنُونَ نِعَمٌ فَالْحَسَنَاتُ تُثَابُ عَلَیْهِنَّ وَ اَلنِّعْمَةُ تُسْأَلُ عَنْهَا. دختران حسنه اند و پسران نعمت اند. برای حسنات پاداش آید و از نعمت ها بازخواست شود.1
این روزها از خبرهای بدی که زیاد در فضای مجازی منتشر میشود و فکر مرا به خود مشغول کرده است، در مورد ظلمیست که به دختران میرود! فرار دختران از خانه ی امن پدری، خودکشی دختران کم سن و سال، بد اخلاقی ها و بدخلقی ها و رابطه های پنهانی با جنس مخالف و آبروریزی های غیر قابل تحمل برای خانواده ها و...
فکر می کنم و فکر می کنم... این دختران چه می جویند؟
در دل دوستی های خیابانی در فضای مجازی، به دنبال چه می گردند؟ بیشتر و بیشتر می اندیشم تا به یک قطعه پازل گم شده می رسم ... محبت
آری دختران ما محبت گم شده در خانه ی امن پدری را در فضای نا امن مجازی جستجو می کنند!
می بینم پدرانی که دختر را موجودی اضافی و تیشه ای می دانند که به ریشه ی زندگی شان صدمه می زند وحتی از لبخندی خشک یا بوسه ای بر گونه ی تبدار و مشتاق از محبتشان دریغ می ورزند!
ادامه مطلبما را در سایت بیانیه جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی (اقدام) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 183