دختران و محبت

خرید بک لینک

بسم الله الرحمن ارحیم


امام صادق علیه السلام:

اَلْبَنَاتُ حَسَنَاتٌ وَ اَلْبَنُونَ نِعَمٌ فَالْحَسَنَاتُ تُثَابُ عَلَیْهِنَّ وَ اَلنِّعْمَةُ تُسْأَلُ عَنْهَا. دختران حسنه اند و پسران نعمت اند. برای حسنات پاداش آید و از نعمت ها بازخواست شود.1

این روزها از خبرهای بدی که زیاد در فضای مجازی منتشر میشود و فکر مرا به خود مشغول کرده است، در مورد ظلمیست که به دختران میرود! فرار دختران از خانه ی امن پدری، خودکشی دختران کم سن و سال، بد اخلاقی ها و بدخلقی ها و رابطه های پنهانی با جنس مخالف و آبروریزی های غیر قابل تحمل برای خانواده ها و...

فکر می کنم و فکر می کنم... این دختران چه می جویند؟

در دل دوستی های خیابانی در فضای مجازی، به دنبال چه می گردند؟ بیشتر و بیشتر می اندیشم تا به یک قطعه پازل گم شده می رسم ... محبت

آری دختران ما محبت گم شده در خانه ی امن پدری را در فضای نا امن مجازی جستجو می کنند!

می بینم پدرانی که دختر را موجودی اضافی و تیشه ای می دانند که به ریشه ی زندگی شان صدمه می زند وحتی از لبخندی خشک یا بوسه ای بر گونه ی تبدار و مشتاق از محبتشان دریغ می ورزند!

ادامه مطلب
بیانیه جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی (اقدام)...

ما را در سایت بیانیه جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی (اقدام) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: شنبه 7 تير 1399 ساعت: 23:31

صفحه بندی