تا حالا به نعمتهای خدا دقت کرده اید؟⁉
آیا میتوانید آنها را شمارش کنید؟⁉
در آفرینش خودتان و حیوانات و گیاهان چه! تفکر کرده اید؟⁉
اگر فقط چند دقیقه در نعمتهای خدا دقت کنید، قدرت خداوند و شدت مهربانی او را نسبت به خودتان و ناچیز بودن خود را در مقابل او درمیآبید...!!!‼
اما چرا این انسان ناچیز این چنین در برابر چنین پروردگار قدرتمند و مهربانی سرکشی و نافرمانی میکند!!!
ادامه مطلبما را در سایت بیانیه جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی (اقدام) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 191