چرا باید صفحه ای به نام حضرت آقا، در شبکه های منفور صهیونیستی فعال باشد؟!!! (بخش اول)

خرید بک لینک

بسم الله الرحمن الرحیم

مسئولان فضای مجازی ایران! خون سردار سلیمانی ها و مدافعان امنیت حریم این سرزمین، بر گردن شما تا ابد سنگینی خواهد کرد! چرا که سردار سلیمانی ها مظلومانه تکه تکه شدند تا آمریکا و صهیونیسم جهانی را از منطقه بیرون کنند، اما شما همه آنان را یکجا وارد حریم مجازی ایران کرده اید. آقای روحانی و جهرمی! و جناب فیروزآبادی و جهانگرد! و دیگر مسئولان فضای مجازی، بدانید! هر ایرانی که در این شبکه های جاسوسی و فتنه گر، فعال است گناهش اول بر گردن شماست.

نقش توئیتر و تلگرام و اینستاگرام در فتنه های سالهای 88 و 96 و 98، و در تمامی اغتشاشات بسیار واضح و عیان بوده است. اما من از بیگانگان هرگز ننالم... روی سخنم با شما دوستان انقلابی و فعالان مذهبی و بخصوص صفحه ی منسوب به رهبری در این شبکه هاست!

اینکه بارها وزیر امور خارجه آمریکا علنا به خاطر مبادله ی اطلاعات بین اغتشاشگران از توئیتر تشکر کرده، برای شما چه معنایی دارد؟ و اینکه مشاور سابق امنیت ملی بوش، در مـقاله ای در روزنـامه ی "کریستین ساینس مانیتور"، به دلیل نقش توئیتر در رخدادهای پس از انتخابات سال 88 در ایران، خواستار تعلق جایزه ی صلح نوبل به مالکان توئیتر شد، به چه معناست؟1

ادامه مطلب
بیانیه جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی (اقدام)...

ما را در سایت بیانیه جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی (اقدام) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 207 تاريخ: شنبه 7 تير 1399 ساعت: 23:31

صفحه بندی