مسئولان فضای مجازی ایران! خون سردار سلیمانی ها و مدافعان امنیت حریم این سرزمین، بر گردن شما تا ابد سنگینی خواهد کرد! چرا که سردار سلیمانی ها مظلومانه تکه تکه شدند تا آمریکا و صهیونیسم جهانی را از منطقه بیرون کنند، اما شما همه آنان را یکجا وارد حریم مجازی ایران کرده اید. آقای روحانی و جهرمی! و جناب فیروزآبادی و جهانگرد! و دیگر مسئولان فضای مجازی، بدانید! هر ایرانی که در این شبکه های جاسوسی و فتنه گر، فعال است گناهش اول بر گردن شماست.
نقش توئیتر و تلگرام و اینستاگرام در فتنه های سالهای 88 و 96 و 98، و در تمامی اغتشاشات بسیار واضح و عیان بوده است. اما من از بیگانگان هرگز ننالم... روی سخنم با شما دوستان انقلابی و فعالان مذهبی و بخصوص صفحه ی منسوب به رهبری در این شبکه هاست!
اینکه بارها وزیر امور خارجه آمریکا علنا به خاطر مبادله ی اطلاعات بین اغتشاشگران از توئیتر تشکر کرده، برای شما چه معنایی دارد؟ و اینکه مشاور سابق امنیت ملی بوش، در مـقاله ای در روزنـامه ی "کریستین ساینس مانیتور"، به دلیل نقش توئیتر در رخدادهای پس از انتخابات سال 88 در ایران، خواستار تعلق جایزه ی صلح نوبل به مالکان توئیتر شد، به چه معناست؟1
ما را در سایت بیانیه جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی (اقدام) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 207